Регистрация и поръчка

РЕГИСТРАЦИЯ И ПОРЪЧКА

В сайта keune.bg можете да се регистрирате като:

  • – Физичеки лица (краен потребител – домашна грижа), които имат достъп до цени на продукти на дребно, подходящи за домашна употреба (без бои и оксиданти, само продукти в разфасовки до 300 мл).
  • – Юридически лица (фризьорски салони - професионална грижа) – фризьори, собственици на салони и/или управители на салони с достъп до всички продукти и цените им на едро.

Регистрацията се извършва чрез създаване на Потребителски профил. Потребителският профил представлява комбинация, състояща се от имейл и парола, които ви позволяват достъп до ограничени зони в сайта, чрез които се осъществява достъп до услугата. чрез попълване на регистрационната форма и въвеждане на имейл и парола, както и код за сигурност. При регистрацията е необходимо задължително съгласие с общите условия и политиката за поверителност на Глобал Брендс ЕООД. Юридическите лица получават достъп след попълване на регистрационната форма и проверка на въведените данни от служител на Глобал Брендс ЕООД, като за активиране на профила е необходима допълнителна верификация на данните по телефон преди Глобал Брендс ЕООД да активира профила.

Регистрацията се извършва по следните начини:

За Физически лица: предоставяне на следните данни – Име и фамилия, телефон за връзка, имейл адрес, парола, адрес за доставка.

При успешна регистрация Потребителят/Клиентът получава имейл с код за валидиране на потребителския профил за завършване на регистрацията· За Юридически лица: име,презиме и фамилия, имейл адрес, мобилен телефон, парола, допълнителна информация потребител – име на фирмата, ЕИК, град и адрес за доставка; Уникален Код, който подава Глобал Брендс ЕООД, за да може да приключи регистрацията и необходим за вход към Профила.

Потребители регистрирани като Юридически лица (фризьорски салони - професионална грижа) получават достъп до 72 часа в работно време от понеделник до петък, и подаване на Уникален Код за вход към профила за пазаруване. Извършва се допълнително потвърждение на предоставената от фирмата/салона информация чрез посещение и/или обаждане от търговски представител отговарящ за района, в който се намира салона.

Ако потребителят Юридическо лице (фризьорски салон - професионална грижа) не отговаря на посочените условия за регистрация или не е въвел всички необходими данни, регистрацията му може да бъде отказана. В този случай той получава информиращ имейл за отказ.

В сайта www.keune.bg, Вие можете да се регистрирате, т.е. да направите ПРОФИЛ (акаунт) в зависимост от вида: Физически лица (Домашна грижа – Краен потребител), които имат достъп до цени на продукти на дребно, подходящи за домашна употреба или Юридически лица (фризьорски салони - професионална грижа) – фризьори, собственици на салони или управители на салони с достъп до всички продукти и цените им на едро.

За да се направите поръчка по електронната платформа като регистриран потребител, трябва да избере един от двата варианта, за да се регистрирате:

I вариант – ако сте Физическо лице (Домашна грижа – Краен потребител):

  • Избирате опцията Физическо лице, за да създадете своя Профил/акаунт/
  • Попълвате валиден адрес на своята електронна поща (e-mail) и избрана парола;
  • Вярно попълнени данни за контакт – адрес за доставка, име и телефон.
  • Можете да Пазарувате от продуктите, който са предназначени за Домашна грижа, а именно без бои и оксиданти, само продукти за домашна употреба в разфасовки до 300 мл.
  • Поръчката се активира, т.е. заявява се до платформата, чрез натискане на виртуалния бутон „Поръчка” и вписан адрес за доставка.

Регистрираните потребители получават имейл с потвърждение на регистрацията си. Потребители, регистрирани като Физически лица получават автоматичен достъп.

При направена поръчка, получавате потвърждение на поръчката на посочения от Вас e-mail адрес, като в потвърждението се посочва датата и часа, когато е направена поръчката. Това все още не задължава Глобал Брендс ЕООД да изпрати стоката на адреса за получаване.

Поръчаната стока (конкретен модел) не е в наличност, консултант на Глобал Брендс ЕООД уведомява Потребителя. Ако не се съгласите поръчката да се отнесе за друга стока (аналогичен модел), поръчката може да бъде анулирана.

Ако потребителят Физическо лице не отговаря на посочените условия за регистрация или не е въвел всички необходими данни, регистрацията му може да бъде отказана. В този случай той получава информиращ имейл за отказ или телефонно обаждане от служител на Глобал Брендс ЕООД.

II вариант – ако сте Юридическо лице (фризьорски салон - професионална грижа)

  • Избирате опцията Юридическо лице, за да създадете своя Профил/акаунт/
  • Попълвате валиден адрес на своята електронна поща (e-mail) и избрана парола;
  • Вярно попълнени данни за контакт – име на фирма,булстат/ЕИК, адрес за доставка и телефон.
  • Трябва да получите потвърждение за регистрацията, като потвърждение, че сте Салон и изпълнявате професионални фризьорски услуги. Можете да се обърнете към търговският представител, отговарящ за Вашия район и салон.
  • След получаване на потвърждение, можете вече да пазарувате.
  • Поръчката се активира, т.е. заявява се до платформата, чрез натискане на виртуалния бутон „ Поръчка”.

Юридическите лица могат да направят поръчка и чрез попълване и завеждане на Excel файл, който изпращат автоматично в системата на Глобал Брендс ЕООД.

Също така юридическите лица могат да следят своите баланс и салдо в платформата.

Регистрираните потребители получават имейл с потвърждение на регистрацията си. Потребители регистрирани като Юридическо лице (фризьорски салон - професионална грижа) получават достъп до 72 часа в работно време от понеделник до петък, тъй като се извършва допълнително потвърждение на предоставената от тях информация чрез посещение и/или обаждане от търговски представител отговарящ за региона, в който се намира Салонът.

Ако потребителят Юридическо лице (фризьорски салон - професионална грижа) не отговаря на посочените условия за регистрация или не е въвел всички необходими данни, регистрацията му може да бъде отказана. В този случай той получава информиращ имейл за отказ или телефонно обаждане от служител на Глобал Брендс ЕООД.

Имате възможност да направите поръчка и без регистрация.

Всички потребители с регистриран потребителски профил могат да проследят историята на своите поръчки в платформата.

ПОРЪЧКА НА СТОКИ

Поръчка, направена по телефона – информацията за поръчката съдържа изброяване на поръчаните продукти и/или кодове на съответните продукти, имената на клиента, данни за фактура (ако сте Юридическо лице (фризьорски салон - професионална грижа)), телефон за връзка и адрес за доставка. Служител на Глобал Брендс ЕООД регистрира поръчката от Ваше име.

Поръчката по телефон е удобен начин за Вас:

  • Ако в момента нямате достъп до интернет и искате бързо и без регистрация да поръчате от нашите продукти;
  • Ако разнообразието от продукти Ви затруднява и се нуждаете от консултация при избора;
  • Ако искате да промените поръчката – датата или мястото, имате допълнителна поръчка или някой от поръчаните продукти не ви харесва;
  • Не сте намерили отговор на Вашия въпрос и искате да го зададете.

Готови сме да Ви помогнем с избора или поръчката!

Поръчка, направена по телефона – информацията за поръчката съдържа изброяване на поръчаните продукти и/или кодове на съответните продукти, имената на клиента, данни за фактура при нужда, телефон за връзка и адрес за доставка.

Нашият професионален екип е на разположение всеки делничен ден от 09:00 до 18:00 часа на тел. 02 83 33 247, 02 931 50 04, 0899 900 389.

Въпроси и коментари можете да изпращате и на посоченият имейл за контакти.

Вие имате възможност да се запознаете с продуктите и да осъществите покупка и на място в офиса на адрес: гр. София, бул. Искърско шосе 7, ТЦ Европа, сграда 3, етаж 3.

Вие заявявате желанието си да поръчате и закупите стока през електронния магазин www.keune.bg като направите поръчка по електронен път. Същата се обработва съответно от служител на Глобал Брендс ЕООД.

Поръчките по електронен път се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, включително в почивните дни и в дните на официалните празници. Обработването и изпращането на поръчки, постъпили онлайн, се осъществяват всеки работен ден от 09.00 – 18.00 ч., от понеделник до петък, с изключение на официалните празници и неработните дни. В менюто ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ може да се информирате за обработката на постъпилите поръчки.

Генерирането на поръчка по електронен път през електронния магазин keune.bg се осъществява чрез бутона „ДОБАВИ В КОШНИЦАТА“ на страницата на всеки продукт и на страница със списъка от продукти. Този бутон добавя избрания продукт в потребителската кошница, след което имате възможност да добавите още продукти в нея или да продължите към завършване на поръчката. Всяка добавена в кошницата за покупки стока може да бъде закупена, ако е налична. При завършване на поръчката, имате възможност да прегледате продуктите, които сте решили да закупите, техните цени и крайната сума за плащане. Вие можете да завършите поръчката като попълните изискваните данни за платец и получател на пратката: имена, имейл, телефон, адрес за доставка. Добавянето на стока в количката за покупки, без поръчката да бъде приключена не води до регистрацията на поръчката и автоматичното запазване на стоката. В случай, че има възможност за допълнителни отстъпки, екипът на Глобал Брендс ЕООД ще се свърже с Потребителя преди финализиране и изпълнение на поръчката му.

Глобал Брендс“ ЕООД има правото да не достави част или всички стоки от направената поръчка по различни обективни причини, включително, но не само поради изчерпване на складовата им наличност. При всички случаи Глобал Брендс ЕООД Ви уведомява за това чрез телефонно обаждане или по имейл.

Договорът за покупка на стоки от разстояние между Глобал Брендс ЕООД и Вас се счита за сключен към момента на получаването на потвърждение от Ваша страна на електронната Ви поща. В случай, че сте посочили невалидна електронна поща, то уведомлението ще се счита за получено само с изпращането му от системата на Глобал Брендс ЕООД, дори ако е попаднал мейлът в папка spam, и/или ако не е било получено.

Поръчките и запитванията от Ваша страна се обработват от операторите на Глобал Брендс ЕООД в рамките на официалните работни дни за страната, с работно време от понеделник до петък от 09:00 до 18:00 часа. Поръчки, получени в рамките на деня се обработват и изпращат за срок от два работни дни.

Глобал Брендс ЕООД издава фактура за всяка изпратена поръчка, като използва данните, въведени от Вас при регистрация на потребителски профил или при генериране на поръчка без регистрация.